Postopek nakupa

Iskanje izdelkov:

1. Po kategoriji je izdelek smiselno uvrščen:
Za ta način se odločite, če želite kupiti izdelek, ki je v izbrani kategoriji, vendar še ni točen, kateri izdelek boste kupili. Z miško izberite želeno kategorijo in podkategorijo (če je ta na voljo); prikaže vam seznam vseh izdelkov, ki sodijo v določeno kategorijo (podkategorijo), njihova slika in kratek opis. Z miško izberite želen izdelek tako, da kliknete na sliko ali naziv ali ime izdelka. Prikaže se opis izdelka in njegova fotografija.

2. S pomočjo hitrega iskanja izdelka (uporaba ključne besede oz. iskalnega niza):
Za ta način se odločite, če že vnaprej veste, katero vrsto izdelka boste kupili oz. če želite kupiti točno določen izdelek. V polje, namenjeno za hitro iskanje, vpišite ključno besedo, ki opisuje vrsto proizvoda oz. ime proizvoda in z miško pritisnite na ikono z lupo. Prikaže se seznam vseh izdelkov, ki v imenu vsebujejo ključno besedo. Z miško izberi želen izdelek; prikaži se opis izdelka in njegova fotografija.

Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Ko se odločite za izdelek, ki ga želite kupiti, najprej izberite želeni okus (če je to potrebno), nato pa pritisnite na zeleni gumb "V košarici", ki se ob pritisku obarva oranžno. Ko izdelek dodate v košarico, se zgoraj desno odpre okno, kjer vidite, kaj ste dali v košarico.

1. IZDELKI V KOŠARICI

Če v spletni trgovini izberete vse izdelke, ki jih želite naročiti, pritisnite na ikono košarice, ki se zgoraj nahaja na desni strani. Odpre se okno z vsebino košarice; na seznamu se znajdejo vsi izdelki, ki ste jih izbrali s pritiskom na gumb "V košarico". Tukaj lahko spremenite količine izbranega izdelka (s klikom na "+" ali "-") ali jih odstranite iz svoje košarice (s klikom na "x").

2. PODATKI NAROČNIKA (PRIJAVA)

Če želite izvesti naročilo, ga ni treba registrirati. Registracijo vseeno priporočamo, saj imate kot registriran uporabnik dostop do zgodovine svojih naročil.

Če ste novega uporabnika in se želite registrirati, kliknite na "PRIJAVA". Odpre se novo okno. Na desni strani pod "Nov uporabnik?" kliknite gumb "Registriraj se". Odpre se okno, kjer vpišete svoje ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko številko ter geslo. Registracijo potrdite s klikom na gumb "Nadaljujte".

Vkolikor ste se prijavili v spletno trgovino, se podatki samodejno vpišejo v obrazec. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova za izstavitev računa, obkljukajte "Želim dostavo na drug naslov." - odpre se obrazec, v katerega vpišete naslov za dostavo.

Če imate kršnokoli opombo, sporočilo glede naročila, jo lahko zapišete v oknu za sporočila.

3. KUPONI IN DARILNI BONI

Če imate kodo za popust, jo vpišite v okno in potrdite s klikom na gumb "Potrdi".

4. NAČIN DOSTAVE

Izberite način dostave GLS Slovenija.

5. NAČIN PLAČILA

Izberite enega od navedenih načinov plačila.

6. POVZETEK NAROČILA

Če se strinjate z naročilom, kliknite na gumb "Zaključi naročilo". Če želite karkoli spremeniti, lahko pred oddajo še shranite – način plačila, način dostave, naslov za dostavo, naslov za račun.

Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-pošto z obvestilom o prejemu naročila. To ni potrjeno, da je izdelek na zalogi, ali da je cena odpravljena, vendar je o nakupu obveščena, da je sistem prejel naročilo. V primeru, da izdelek ni na zalogi, če izjemoma ohranjamo pravico do odstopa od izvedbe naročila v delu, ki se nanaša na izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru kupca obvestimo prek e-pošte ali telefona. Če ste naročilo uspešno oddali in potrditvenega e-poštnega sporočila niste prejeli, nas, prosimo, o tem prijavite na 051 334 145 .

Tehnološka sredstva, ki potrebujejo predhodno poznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

V vseh fazah nakupa imate vpogled v vašo možnost nakupovalnega vozička, tako da pritisnete na ikono košarice, ki se nahaja na desni strani zgoraj. Prikaže se vsebina košarice, kjer imate v primeru napake možnost popraviti svojo naročilo – izdelku lahko spremenite količino, ali ga odstranite iz vozička:

  • s pritiskom na znak "x" odstranite izdelek iz vozička
  • v oknu v stolpcu "Količina" lahko spremenite želeno količino izdelka tako, da s klikom na gumb "+" povečate, s klikom na "-" pa zmanjšate količino

Tudi tik pred oddajo naročila lahko v primeru napak kadarkoli popravite vsebino košarice in po potrebi popravite podatke.

Shranjevanje vaših naročil

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vašo naročilo imate v prostorih trgovine Relive Shop, Lenartova pot 28 v okviru obratovalnega časa (od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00).

Želimo vam prijetno nakupovanje!

ekipa Relive SHOP