Splošni pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočila Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino Relive Shop (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Gemis, doo, Cesta prvih borcev 11, 8250 Brežice, PE Relive, Lenartova pot 28, 8250 Brežice. (v nadaljevanju kot »ponudnik«).
S temi Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovne razmere med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. NAČINI PLAČILA

Pri spletnem nakupu ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (ob prevzemu blaga); ?
  • plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na poslovni račun; ?
  • plačilo preko Pay Pal-a in s kreditnimi karticami.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja.

Priporočamo vam, da se splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

3. VELJAVNOST PONUDBE

Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

4. CENE

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

5. PLAČILO POŠTNINE

5.1 DOSTAVLJALEC

Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 50 €. Znesek poštnine je fiksen in znaša 4,00 €.

6. POSTOPEK NAKUPA

6.1. TEHNIČNI KORAKI, KI VODIJO DO SKLENITVE KUPOPRODAJNE POGODBE

V postopku nakupa uporabniku (kupcu) je na voljo naslednji tehnični korak:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova, možna je tudi prijava s Facebook in Google računom,
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
  • izbor izdelkov za nakup,
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
  • izbor načina dostave izdelka (glej tudi točko 5.),
  • izbor načinov plačila (glej tudi točko 2.),
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave proizvoda in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točke 6.3. in 6.4.).

6.2. TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da:

  • vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
  • vidi ceno posameznega proizvoda ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega proizvoda,
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek tako spremenjene količine,
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želijo kupiti, iz košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno oceno, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
  • Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno spreminjanje načina dostave in načina plačila.

6.3. NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica uporabnika (kupec) po oddaji naročila ne more spremeniti vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Ponudnik po prejemu naročila pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. V primeru, da določenih izdelkov ni na zalogi, se kupca obvesti in se z njim dogovori o novem dobavnem roku ali spremembi naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

6.4. BLAGO ODPREMLJENO

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

7. NAČIN V ROKU DOBAVE

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 10.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona ali elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo vseh obvestil ob prijavi v sistem vpišete točne podatke.

Izdelke dostavlja pogodbeni dostavljalec. V primeru, da želite izbrati drugačen rok dostave, prosimo, da nas o tem zaprosite prek telefona na 051 334 145, e-pošte: info@reliveshop.si, ali pred oddajo naročila vpišite komentar.

8. VAŠE NAROČILO (SKLENJENA POGODBA)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Gemis, doo, PE Relive, ki se nahaja na Lenartovi poti 28 v Brežicah.
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 17.00 uro.

Ponudnik v sodelovanju s pogodbenimi pošiljatelji razpošilja naročeno blago zgolj na območju EU. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.

9. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred nakupom, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki se uporabljajo zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaših privolitev bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami - trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

10. VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdal za pooblaščeno organizacijo.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

11. VARSTVO OTROK

Ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja preprostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so tako škodljive za otroke.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejel kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdal podatkov, sprejetih od otroka, tretje osebe, razen staršem ali skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otroku, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otroka, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

12. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujne lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki, ki jih dostavljalec dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjše vsebine v pošiljki, ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoj spremeni poslovanje kadar koli in na okrnjen način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

13. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Pogodbe, pripombe, zahteve in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@reliveshop.si ali po klasični pošti na naslov Gemis, doo PE Relive, Lenartova pot 28, 8250 Brežice. Postopek obravnave je zaupen.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdilo, da je pritožba prejela in mu sporočilo, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se trudiš po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Brežicah. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznava veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi bila dokazana glede uporabe katerekoli druge pravice.

Za vsa razmerja ter pravice in obveznosti, ki niso urejene s temo Splošnih pogojev poslovanja, se smiselno uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

14. PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:

Ime piškotka

Namen

Trajanje

PHPSESSID

Piškotek za uporabniško sejo.

Seja

Cmscart

Piškotek za nakupovalno košarico.

Seja

cmstokenf

Piškotek Uporabniški profil.

Seja

_ga

Googlova analitika

2 leti

google.com

Google naloži 3 piškotke ob prikazovanju google zemljevida.

2 leti

cookieCheck

Pomnimo vašo odločitev o uporabi piškotkov

1 leto

nazadnje viden

Vaš brskalnik si zapomni kaj ste nazadnje gledali in vam to kasneje izpiše.

1 mesec

S pomočjo piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo osebnih informacij, ki služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o piškotkih Google Analytics, njihovo namembnost in trajanje lahko preberete na spletni strani Cookie statement . Če želite blokirati Google Analytics, da lahko storite na tej spletni strani .

Več o piškotkih in njihovem trajanju preberite TUKAJ .

KAKO UPRAVLJATI S PIŠKOTKI?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite svoje piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih upoštevate s funkcijo, vgrajeno v spletni brskalnik. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navedb, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:


Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujem za zaupanje.

Podoživite trgovino