Postopek nakupa

Iskanje izdelkov:

1. Glede na kategorijo, v katero je izdelek smiselno razvrščen: Za ta način se odločite, ko želite kupiti izdelek, ki spada v izbrano kategorijo, vendar še ne veste točno, kateri izdelek boste kupili. Z miško izberite želeno kategorijo in podkategorijo (če je na voljo); boste videli seznam vseh izdelkov, ki spadajo v določeno kategorijo (podkategorijo), njihovo sliko in kratek opis. Želeni izdelek izberete z miško s klikom na sliko ali naslov ali ime izdelka. Prikažeta se opis izdelka in njegova fotografija.

2. Uporaba hitrega iskanja izdelkov (z uporabo ključnih besed ali iskalnega niza): Ta način izberite, če že vnaprej veste, katero vrsto izdelka boste kupili ali če želite kupiti določen izdelek. V polje namenjeno hitremu iskanju vnesite ključno besedo, ki opisuje vrsto izdelka ali ime izdelka in z miško kliknite na ikono povečevalnega stekla. Prikazal se bo seznam vseh izdelkov, ki vsebujejo ključno besedo v imenu. Z miško izberite želeni izdelek; prikažeta se opis izdelka in njegova fotografija.

Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Ko se odločite za izdelek, ki ga želite kupiti, najprej izberite želeni okus (če je potrebno), nato pritisnite zeleni gumb "V košarico", ki se ob pritisku obarva oranžno. Ko dodate izdelek v košarico, se desno zgoraj odpre okno, kjer vidite, kaj ste dali v košarico.

1. IZDELKI V KOŠARICI

Ko v spletni trgovini izberete vse izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono košarice, ki se nahaja zgoraj na desni strani. Odpre se okno z vsebino košarice; seznam vsebuje vse izdelke, ki ste jih izbrali s pritiskom na gumb "V košarico". Tukaj lahko spreminjate količine izbranih izdelkov (s klikom na "+" ali "-") ali jih odstranite iz vaše košarice (s klikom na "x").

2. PODATKI NAROČNIKA (PRIJAVA)

Za oddajo naročila se vam ni treba registrirati. Še vedno priporočamo registracijo, saj imate kot registriran uporabnik dostop do zgodovine vaših naročil.

Če ste nov uporabnik in se želite registrirati, kliknite na "PRIJAVA". Odpre se novo okno. Na desni strani pod "Nov uporabnik?" kliknite na gumb "Registracija". Odpre se okno, kjer vnesete svoje ime, priimek, naslov, e-poštni naslov, telefonsko številko in geslo. Potrdite registracijo s klikom na gumb "Nadaljuj".

Če ste registrirani v spletni trgovini, se podatki samodejno vnesejo v obrazec. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova za izstavitev računa, obkljukajte »Želim dostavo na drug naslov«. - odpre se obrazec v katerega vnesete naslov za dostavo.

Če imate kakršno koli opombo ali sporočilo v zvezi z naročilom, ga lahko napišete v oknu za sporočila.

3. KUPONI IN DARILNI BONI

Če imate kodo za popust, jo vnesite v okence in potrdite s klikom na gumb "Potrdi".

4. NAČIN DOSTAVE

Za način dostave izberite GLS, DPD ali Pošto Slovenije.

5. NAČIN PLAČILA

Izberite enega od navedenih načinov plačila.

6. POVZETEK NAROČILA

Če se z naročilom strinjate, kliknite na gumb "Zaključi naročilo". Če želite karkoli spremeniti, lahko spremenite pred oddajo - način plačila, način dostave, naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa.

Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme povratno samodejno elektronsko sporočilo z obvestilom o prejemu naročila. To ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je odprema začela, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo. V primeru, da izdelka ni na zalogi, si izjemoma pridržujemo pravico do preklica izvedbe naročila v delu, ki se nanaša na izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru kupca obvestimo po elektronski pošti ali telefonu. Če ste uspešno oddali naročilo in niste prejeli potrditvenega e-poštnega sporočila, nas obvestite na 051 334 145 ali splet@relive.si

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in odpravo napak pred oddajo naročila

V vseh fazah nakupa imate možnost pregleda nakupovalne košarice s klikom na ikono košarice, ki se nahaja desno zgoraj. Prikaže se vsebina košarice, kjer lahko v primeru napake popravite naročilo – spremenite količino izdelka ali ga odstranite iz košarice:

  • s pritiskom na znak "x" odstranite izdelek iz košarice
  • v okencu v stolpcu "Količina" spremenite želeno količino izdelka s klikom na gumb "+" za povečanje in s klikom na "-" za zmanjšanje količine

Tudi tik pred oddajo naročila lahko v primeru napak kadarkoli popravite vsebino košarice in po potrebi popravite podatke.

Shranjevanje vaših naročil

Vaše naročilo vodimo v računalniški evidenci prejetih naročil. Naročilo si lahko ogledate v trgovini Relive Shop, Lenartova pot 28 v delovnem času (od ponedeljka do petka od 7.00 do 21.00).

Želimo vam prijetno nakupovanje!

ekipa Relive SHOP