Plačilo in dostava

1. STROŠKI DOSTAVE

 Pošta Slovenije: Pri naročilu nad 50 EUR je dostava brezplačna. V nasprotnem primeru je strošek dostave fiksen in znaša 6,00 € v kolikor ni navedeno drugače pred zaključkom naročila. 

2. NAČINI PLAČILA

Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:

  • plačilo preko Pay Pal-a, s plačilnimi karticami
  • plačilo po povzetju ob prevzemu blaga
  • plačilo po predračunu, z bančnim nakazilom na naš poslovni račun

2.1 PLAČILO PREKO PAYPALA

Pri plačilu s pomočjo PayPal-a imate možnost izbire dveh načinov plačila, in sicer:

  • Lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« In se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom)
  • če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don't have a PayPal Account?«)

2.2 PLAČILO PO POVZETJU

Dostavljalec Pošta Slovenije 

Plačati je mogoče z gotovino ter karticama BA in Mastercard. Stroškov provizije za plačilo ni.

2.3 PLAČILO PO PREDRAČUNU Z BANČNIM NAKAZILOM NA NAŠ POSLOVNI RAČUN

Podatki za plačilo prek bančnega nakazila se ne generirajo avtomatično. Po prejemu vašega naročila bo naš prodajni referent sestavil ponudbo in vam jo naknadno poslal na vaš e-naslov. Vaša naročila obravnavamo med 9. in 17. uro od ponedeljka do petka, zato je pri naročilih, oddanih izven omenjenih ur, potrebno počakati na e-pošto s potrebnimi podatki. Naročeno bo odposlano po prejemu nakazila na naš poslovni račun.

3. DOSTAVA

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 10.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

3.1 DOSTAVLJALEC POŠTA SLOVENIJE

Dostavo opravlja naš poslovni partner Pošta Slovenije. Pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljalec vas namreč lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek dostave lahko precej olajša oz. skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste na svoj e-naslov, registriran v spletni trgovini, prejeli obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa. Na tej povezavi lahko vpišete številko svojega paketa, kliknete na kljukico in spremljate, kje se vaš paket nahaja.

POTEK DOSTAVE

Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe. V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko ali pa jim pišite na e-naslov in se dogovorite za čas dostave paketa. .

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

Če imate kakršnakoli vprašanja glede dostave, nas lahko pokličete na info telefon 051 334 145 ali nam pišete na info@reliveshop.si. Z veseljem vam bomo pomagali.