Reklamacija (zaradi okvarjenega ali poškodovanega artikla) se prizna v garancijskem roku, če je artikel okvarjen, torej če artikla ni mogoče uporabiti za predvideni namen.
Vračilo ali reklamacija ni možna, če je izdelek vidno rabljen, odprt ali opran (oblačila), vidno poškodovan, vendar ne gre za tovarniško napako, temveč za malomarnost kupca, dolgotrajno obrabo ali nepravilno vzdrževanje.
Če ima izdelek skrito napako (napako, ki je ni bilo mogoče odkriti z običajnim pregledom ob prevzemu), ki jo kupec odkrije po odprtju izdelka - ima kupec pravico do enostranskega odstopa od pogodbe in vračila kupnine, zamenjave izdelka, odprava napake ali znižanje cene.
V primeru, da je kupcu dostavljen izdelek, ki je drugačen od kupljenega, ima slednji pravico dostaviti naročeni izdelek, če pa to ni mogoče, ima kupec pravico do povračila kupnine, poštnine. stroške in vračilo izdelka. Kupec je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek.
Opozarjamo vas, da ne odgovarjamo za artikle, ki jih vrnete poškodovane. Če želite, da vam te artikle ponovno pošljemo, ste odgovorni za stroške pošiljanja.
Če kupite blago v podružnici RELIVE , nimate pravice do vračila blaga (za vračilo kupnine) na podlagi pravil EU, razen če je izdelek pokvarjen. Če je blago tehnično brezhibno in izpolnjuje vse navedene pogoje za vračilo, vam lahko za doplačilo odobrimo zamenjavo za drug izdelek enake ali višje vrednosti.
Postopek vračila artiklov kupljenih preko spletne trgovine reliveshop.si
-
Zahteva za vračilo - pošljite zahtevek za morebitno vračilo ali reklamacijo naši službi za pomoč strankam, pisno po elektronski pošti na splet@relive.si. V reklamaciji natančno opišite problem, problem ali napako na izdelku, ki je predmet reklamacije. V primeru reklamacij obvezno priložite ustrezne fotografije reklamiranega artikla z vidno težavo in opisom poškodbe.
-
Potrditev vračila - Po prejemu vaše zahteve za vračilo bomo zadevo preverili in vas v 48 urah (2 delovnih dneh) kontaktirali na vaš e-mail, ki ste ga vnesli.
-
Povratna embalaža - Ko je vračilo potrjeno in odobreno, morate pripraviti predmete za vračilo in pošiljanje ter priložiti kopijo originalnega računa. Vse pošiljke morajo biti varne za transport, to pomeni, da je treba vse izdelke in njihovo embalažo vrniti v prvotnem stanju. Priporočljivo je, da izdelek zapakirate v originalno embalažo ali v embalažo, ki zagotavlja varnost izdelka med transportom, da se le-ta ne poškoduje.
- Dostava - V primeru vračila zaradi napačne velikosti nam pošljite račun in artikel/e na spodnji naslov:
Gemis doo PE RELIVE, Lenartova pot 28, 8250 Brežice. Izdelke lahko dostavite tudi osebno v našo poslovalnico na Lenartovi poti 28, 8250 Brežice.
Stroške vračila krije kupec
-
Kontrola in potrditev vračila se izvede takoj, ko je artikel vrnjen v skladišče. Pravilnost artikla in izvedbo vračila kupec potrdi preko elektronske pošte.
-
Povračila se opravijo po potrditvi brezhibnosti vrnjenega artikla, sredstva pa se vrnejo na račun kupca glede na način plačila, ki ga je uporabil pri naročilu ali pa se vam izda bon za nakup v spletni trgovini www.reliveshop.si . Vračilo denarja lahko pričakujete v 14 delovnih dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Če ste naročili izdelek, ki vam ne ustreza ali ni izpolnil vaših pričakovanj (vendar izpolnjuje pogoje za vračilo), sledite reklamacijskemu postopku. Po zaključenem reklamacijskem postopku lahko naročite nov izdelek, ki vam ustreza.
V primeru dodatnih vprašanj nas kontaktirajte na splet@relive.si ali nas kontaktirajte po telefonu (051 334 145).